Shahnam heeft in het vakgebied Construction Management & Engineering ruime ervaring opgedaan bij de grote aannemingsmaatschappijen en opdrachtgevers, vooral aan de proceskant van multidisciplinaire en complexe projecten.

Shahnam is de oprichter en mede-eigenaar van Aryo systems, dat in 2018 is opgericht met als doel specialist te zijn op het gebied van informatiemanagement en het ontwikkelen van softwareoplossingen in de bouwsector. Shahnam heeft een scherp oog voor kansen en een passie voor het verbeteren van informatiemanagement binnen de bouwsector.

Hoofdlijn is het vertalen van complexe vraagstukken binnen projecten en organisaties naar een heldere aanpak. Hij is bovenal ervaren in het ontwerpen en implementeren van bouwprocessen en specifieke werkwijzen in infra- en energieprojecten. Zijn kalme en nauwgezette aanpak zorgen ervoor dat de juiste condities worden geschapen voor een beheerste uitvoering en het behalen van de projectdoelstellingen.

Shahnam wordt gedreven door een sterke wens tot voortdurende verbetering en bovenal het creëren van op maat gemaakte systemen die volledig aansluiten bij de behoeften van klanten en project wensen. Hij geeft strategisch advies aan zowel aannemers als opdrachtgevers en werkt nauw met hen samen om ervoor te zorgen dat de systemen die hij ontwikkelt, zijn afgestemd op hun specifieke behoeften en belangen.

Bekijk hier zijn collega’s.

Bekijk hier de projecten van Shahnam:

Windpark Zeewolde

Windpark Zeewolde B.V. has been built being the largest Dutch onshore wind farm and the largest community project in Europe until mid-2022. It has been built in the outskirts of the municipality of Zeewolde, east of Almere. In this area of more than 300 square kilometers, more than 90% of farmers...

Container Exchange Route (CER)

Aratis verzorgt voor het Havenbedrijf Rotterdam het contractmanagement van de CER-baan. Daarnaast wordt de efficiëntie van processen en de traceerbaarheid en betrouwbaarheid van projectinformatie geborgd binnen PIMS...

Prinses Amalia Viaduct

Ten behoeve van een vaste bereikbaarheid van de containerterminals op de Tweede Maasvlakte vervangt het Havenbedrijf Rotterdam de gelijkvloerse kruising door een ongelijkvloerse kruising: het Prinses Amalia viaduct...